6
elo 19
Mitä yhteistä on bisnespukeutumisella ja yrityksen visuaalisella ilmeellä?
Jos näyttää rassukalta, saa rassukan kohtelun, sanotaan Menesty tyylillä – Bisnespukeutumisen uusi aika -kirjassa. Analogia on sama myös yritysilmeen kanssa....
Read More3
loka 18
Suurin osa päätöksistä tehdään alitajuisesti, mielikuviin perustuen
Ajattelusta ja päätöksistä suurin osa tapahtuu ulottumattomissamme tiedostamattoman mielen syvyyksissä. Alitajunta työskentelee myös nukkuessamme. Se on suuressa roolissa valintoja ja...
Read More27
huhti 18
Kilo rautaa ei ole kilo rautaa
Rauta on alkuaine, jonka kemiallinen merkki on Fe. Rauta on siis aina rautaa. Kun rautaa ostaa, saa aina sitä mitä...
Read More3
huhti 18
Visuaalinen ilme on keskeinen osa brändijalanjälkeä
Visuaalinen ilme – se, miltä yritys ja sen tuotteet näyttävät – on keskeinen tekijä kuluttajien mielikuvien muodostajana. Kuluttaja valitsee auton...
Read More3
maalis 18
Erottuvuus, johdonmukaisuus, jatkuvuus
Dynaaminen brändi koostuu kolmesta komponentista; järjestä, tunteesta ja kohderyhmän tuntemisesta. Jokaisella on oma, tärkeä roolinsa viestittäessä yrityksen arvoja, tarinaa ja...
Read More