Painotuote elää ja voi hyvin

Painotuotteilla on edelleen oma roolinsa markkinointiviestinnän paletissa. Ne ovat löytämässä oman roolinsa markkinointimixissä. Esitteet, kutsut, vuosikertomukset ja muut painotuotteet kertovat samaa yhtenäistä viestiä kuin uudemmatkin digitaaliset ja liikkuvat mediat. Ytimessä on yrityksen markkinointistrategia, jota toteutetaan niin painettuna kuin bitteinäkin. Painotuotteiden rooli on muuttunut massajakeluista erikoistuneempiin tehtäviin. Massat tavoitetaan usein netissä, mutta kohtaamisissa esitteillä ja muilla brändimielikuvaa vahvistavilla tuotteilla on oma tärkeä tehtävänsä. Brändi muodostuu ihmisen päässä kaikkien osatekijöiden kiteytymänä.

Oma lehti vie viestin tehokkasti perille
Asiakaslehti on oivallinen kanava yritykselle viestiä omista, tärkeistä asioista. Lehdessä voidaan kertoa laajemmin ihmisiä kiinnostavista asioista. Lehti profiloi yritystä asiakkaiden mielissä, vahvistaa asiakkuutta ja tunnettuisuutta sekä lisää kiinnostusta yrityksen palveluja kohtaan. Advice on kumppanisi lehtiprojekteissa. Suunnittelemme lehtien visuaalisia ilmeitä, taitamme lehtiä ja teemme myös lehtiä avaimet käteen -periaatteella: kuvaamme, toimitamme ja taitamme.

Laajennettua todellisuutta Jetta-Talon esitteessä

Jetta-Talon Funco-malliston esitteessä on hyödynnetty uusinta tekniikkaa. Kaikkia mallisivuja voidaan katsoa puhelimen tai tabletin läpi ja nähdä niiden pomppaavan sivulta esille kolmiulotteisena. Advice toteutti koko paketin: Suunnittelun, talojen visualisoinnin, esitteen teknisen toteutuksen ja laajennettu todellisuus -sovelluksen Applen ja Androidin sovelluskauppoihin.
Tutustu toteuttamiimme laajennetun eli lisätyn todellisuuden esimerkkeihin!