Mielikuva on totta

Kuluttaja luo mielikuvan tuotteesta tai palvelusta sen perusteella mitä he näkevät siitä pakkauksissa, mainonnassa, netissä ja tiedotusvälineissä. Tähän sekoittuvat myös tuttavien mielipiteet ja kokemukset. Mielikuvan tärkeys nousee usein tosiasioiden ohi.

Kun palvelun tai tuotteen ominaisuudet eivät juuri eroa kilpailijoista, yrityksen taustat ja niiden synnyttämät mielikuvat ratkaisevat. Mielikuva on totta.

Kuluttaja luo mielikuvan tuotteesta tai palvelusta sen perusteella mitä he näkevät siitä pakkauksissa, mainonnassa, netissä ja tiedotusvälineissä. Tähän sekoittuvat myös tuttavien mielipiteet ja kokemukset. Mielikuvan tärkeys nousee usein tosiasioiden ohi.

Kun palvelun tai tuotteen ominaisuudet eivät juuri eroa kilpailijoista, yrityksen taustat ja niiden synnyttämät mielikuvat ratkaisevat. Mielikuva on totta.

Comments are closed.